5 نکته مهم که در مورد رژلب مایع نمی دانید

۳۳ بازديد

5 نکته مهم که در مورد رژلب مایع نمی دانید



رژ لب مایع مانند خنک کننده رژ لب ، خواهر کوچکتر است - تغییر سرگرم کننده و تازه ای از سرعت های کلاسیک است - در حال حاضر همه جا وجود دارد. تقریباً در مورد هر مارکی نسخه ای از آن ارائه شده است (آناستازیا بورلی هیلز یکی از موارد مورد علاقه شخصی من است) ، و اگر این کافی نیست تا شما را مجبور به امتحان کردن کنید ، شاید این کار را انجام دهد: رژ لب های مایع. نه بودجه
رژلب مایع


همه اینها گفتند ، مواردی وجود دارد که هیچ کس در مورد پوشیدن رژ لب مایع که مجبور به یادگیری راه سخت آن هستیم ، به شما نمی گوید. و ما حتی در مورد 101 چیز اساسی صحبت نمی کنیم ، مانند ، اوه ، چگونگی استفاده از آن (البته ما نکاتی در مورد آن داریم). بنابراین ، پس از تلاش برای ده ها فرمول و ایجاد پیچ ​​و خم های فراوان در طول مسیر (#overlinefail) ، ما در اینجا هستیم تا بتوانیم ثروت دانش خود را در هنگام موضوع به اشتراک بگذاریم. بعلاوه ، ما به همین دلیل به ما رژ لب گفته می شود

1. شما به مقدار زیادی احتیاج ندارید. از آنجا که فرمول های رژ لب مایع بسیار رنگی هستند ، یک کش رفتن به اندازه کافی جدی است. یکی از نکات مورد علاقه ما؟ کلودیا سوار ، رئیس جمهور آناستازیا بورلی هیلز ، یک بار به ما گفت: "قبل از قرار دادن آن ، گره را روی قسمت داخلی لوله تمیز کنید. این کنترل بیشتری بر روی برنامه به شما می دهد." امتحانش کن این یک تغییر دهنده بازی است.

2. لایه برداری کنید! یک بوم صاف و بدون پوسته مهم است ، بنابراین قبل از استفاده از آن ، لبهای خود را درست لکه دار کنید. ما عاشق فرانک لب اسکراب (14.95 دلار ، us.frankbody.com) هستیم که از قهوه و شکر برای طبیعی شدن و به آرامی لایه برداری استفاده می کند. جایزه: بوی خوشمزه می دهد. دیگر هک ها برای خراب کردن؟ از دستشویی یا مسواک استفاده کنید. (یکی از ویرایشگران ما به همین دلیل یک مسواک رژگونه رنگ شده را در کشوی میز خود نگه می دارد.)

3. شما نمی توانید آن را در 2 ثانیه اعمال کنید. و به آینه احتیاج دارید. سوار به ما گفت: "شما کاملاً به صبر و شکیبایی نیاز دارید." "هنرمندان آرایش در اینستاگرام وقت خود را می گذرانند ، بنابراین شما نمی توانید فقط این کار را در ماشین انجام دهید." خیلی سریع بروید ، و به پایان می رسد با یک طرح پیراهن و یا گلوب که به احتمال زیاد لکه دار می شود all و تمام دندان های خود را می گیرید.

4- ظاهری کم نظیر نیست. آیا تاکنون سعی کرده اید رژ لب مایع را با صورت لخت قرار دهید؟ اگر پوست کاملی از سطح J.Lo ندارید ، می دانید که این زیبایی نیست. (اما اگر این کار را با موفقیت انجام دادید و آن را دوست دارید ، لطفا تمام نکات خود را برای ما بیان کنید). برای بقیه ما ، فقط چیز عجیب در مورد داشتن یک حرف اصلی و مات بر روی لب های شما وجود دارد و نه قطره مخفی کننده یا هر چیز دیگری در هر کجا. این مانند این است که خط چشم را رعایت کنید اما هیچ ریمل ندارید - ظاهر کاملاً احساس نمی کند. "اگر شما چهره کاملی از آرایش ندارید ، عجیب به نظر می رسد." بنابراین حداقل ، پایه و اساس به عنوان پایه کمک می کند. یک سرخ شدن تطابق نیز یک لب قوی را به خوبی تعادل می بخشد.

5- Chapstick بهترین دوست شما است. بحث واقعی: از آنجا که همه فرمول های رژ لب مایع به طور مساوی ایجاد نمی شوند ، شما احتمالاً قصد دارید با شخصی که در حال خشک شدن است روبرو شوید. این شانس شما هنگام رفتن با فرمول مات است. بنابراین اگر لبهای شما کمی تنگ است ، مقداری چاپگر را روی آن پرتاب کنید. این یک ترفند کایلی جنر است که قسم خورده است.

P.S. صحبت از کایلی جنر و رژ لبهای مایع ، شما باید سایه جدیدی را که با او بیرون می آید ، ببینید. اینجا را بررسی کن.
منبع : https://www.glamour.com/story/how-to-wear-liquid-lipstick-tips

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.